090818

Har varit lite duktig idag iaf. Städat mitt rum och fösökt fått iordning på kläderna.
Funderar påa tt byta tillbaka till mitt gamla rum också, men det kan bli
lite svårt att få in dubbelsängen där. Typiskt! Och även om jag byter säng med
mamma & pappa så kommer det nog bli konstigt.

Kollade på Grey's imorse och fastnade för en låt som jag sen försökte hitta
helt omöjligt! Trots att jag städat så har jag varit på latsidan idag
och det får jag ånest över. Borde gå min promenad runda, men nej, orkar inte!

Det blåser ute och jag känner mig ensam.
Tycker inte om det här med att vara rastlös
det blir alltid så att jag börjar sakna saker
Jag saknar tiden som var, men jag ska inte tillbaka.
Det var för mycket skit för att man ska vilja gå tillbaka till.
Men jag saknar det. Inte det dåliga, men det som var bra..
& de må gudarna veta!

städning på FK idag också, näst sista gången för i sommar.

"missimissmiss" xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0