090814

Godmorgon dalarna. Här snackar jag om att vara seg på morgonen.
Sovit konstigt inatt, drömde att jag skulle utomlands men visste inte
när flyget gick och jag hade inte ens börjat packa ihop allt när det bara
var en halvtimme kvar. Panikdröm eller något.
Har vaknat flera gånger nu på morgonen och haft ont i magen. Usch..

Men idag.. undra vad den här dagen har att ge.
Frukost snart, efter det ska jag väl försöka göra mig iordning.
Förhoppningsvis ska jag följa med Idah till VUC fram och tillbaka.
Klockan fem åket jag till Malung, sen hämtar mamma mig efter
att vi ätit kräftor. Länge sedan jag åt kräftor, jag lärde mig förra året
hur man skulle skala dom men det är helt glömt nu.
Får ta en lektion i det också då. ;P

Alla andra börjar skolan nästa vecka, så tråkigt!
Men jag får väl sysselsätta mig själv genom att
ta min långpromenad, äta mat, röka ciggaretter,
sitta vid datorn, ta en dusch, kolla på tv.
Vet iaf att jag ska hyra mig en film nästa vecka. Yeppyepp.

Nu blir det frukost. Hoppas på en trevlig stund hos Ex-Svärmor ikväll. :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0