Nu är det måndag snart

Har haft en veckas påsklov, det har faktist hänt en del om jag tänker efter.
Det var Lars Kristerz på Parken i malung på skärtorsdagen.
Den kvällen började långsamt hemma hos Lotta tillsammans med henne,
jacob och Larsson. Men det blev bättre när vi tillslut hamnade hos
Ellie där det var lagomt med folk. Tog mig sedan upp till Parken, där
jag åter igen träffade på Larsson som jag som mest snurrade runt med den kvällen.

Långfredagen och därefter påskhelgen var mysig. Systrarna var hemma med
sina pojkvänner. Så det var fullt hus, Mamma, Pappa, Syster Hanna med
hennes pojkvän Johan, Syster Jennie med hennes pojkvän Roger, Jag och
min älskade Kenny och till sist Lillebror med hans kompis.
Så det var fullt hus här, och trevligt var det. Lördagskvällen
spenderade jag mest med Filip och Johanna i väntan på att Flottaren skulle stänga.

Lovet annars har varit ganka tomt på händelser. Kenny har jobbat och
jag själv har nog bara tagit dagarna som dom kommit. Bortsett från att
i Fredags var det Parken igen, med EMD som spelade. Var aldrig in utan
"minglade" runt på parkeringen, där allt annat folk var, tillsammans med
Julia och Johanna. Det blev en trevlig kväll det med, trots mina förväntningar på
den kvällen. Och tack Mathias för att jag och Kenny fick sova hos dig. :)

Nog om allt, sitter och väntar på Kenny nu. Han kommer hem till mig och
myser ikväll. Mums för det! Jag är sjuk, igen. Förkyld så snooooret bara rinnnnnerrrrr. Blä.
Har haft ont i halsen också, usch.

Well, well. What can I say. So jag och Lotta brukar säga. Skola imorgon och
jag ser inte fram emot det.

Puss på den älskade underbara människa som jag har till pojkvän.. kenny. <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0