Utan fantasi, ingen rubrik

Jag kan börja med att berätta lite kort om gårdagen. Som till en stor del spenderades med Johanna. Gick på promenad på middagen, sen gick hon hem och la sig en vända. Så då kom Filip lite mot kvällen. Satt och drack lite vin och så. Jätte trevligt. Så kom johanna över och Filip drog till Stiin. Så jag och Johanna satt och ugglade vid matbordet med ett varsitt vinglas, satt och pratade om massa minnen man har från dom senaste åren. Vilka människor man umgåtts med, och gjort massa saker med. Så härlig tid. Runt halv tolv kom Sebban och Peo över och höll oss sällskap en vända. Sen drog Johanna hem, så jag följde med Filip och åkte raggar-rundor med honom och Sofia ist. Efter det bar det av hem till Tobbe Smedberg på efterfest. själv tyckte jag iaf att det var jätte trevligt, och roliga människor. :) Och såklart, efter det, tre inatt så åkte vi hem till Stiin. Sen gick jag hem, själv, i kylan och mörkret, halv fem inatt. Fyfasen.

Idag har det inte hänt myket mer än att Oskar har fyllt år, så vi har firat honom lite grann. Farmor, Farfar och Kerstin har varit här i flera timmar. Ätit middag och fikat ock sådär. Tog en liten promenad med Johanna efter att dom åkt hem.
När jag kommer hem igen är jag illamående som ett as, vilket jag nu varit i en timme. Illamående och snurrig. Det ger sig inte. Vad är det för fel? Fan också. Aldrig frisk någon jävla gång. Så nu ska jag sova, och hoppas ännu en gång på att vi inte har prov imorgon.. Hoppas, hoppas inte. för jag kan inte. :/


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0