Underbart

Faktist, så känns allt så jävla bra idag. Rent ut sagt!
Syrran är hemma, och jag lovar att just nu är det det bästa som kunde hända. Att hon är hemma, det är för mig underbart just nu. Jag bryr mig inteom något annat än att kunna umgås med henne så mycket som möjligt nu när vi äntligen träffas. Vi spelade kort ganska mycket igår kväll och satt bara hemma och umgås med en öl. Och idag har syrran och jag varit ute och åkt bil, och för första gången i mitt liv så har jag själv kört bil. Haha, så jag skratta. Och hon med dessutom. Skönt med syskonkärlek. Haha. Ikväll ska hon på flottarn, och jag vill igentligen vara ute och byn och umgås med folk. Men vem ska man ut med? Johanna och julia ska båda iväg till Falun idag. Idah vet jag inte, kanske ska höra av mig till henne få se!
Blir att spela lite monopol med Sis snart, ska duscha ohc lite så. Så kasnke jag ska med Johanna till station senare.
Fyfan, underbara dag. <3 Tack för det sis och mami!

Juste, mamma goes blondie nu. Brabra.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Fittlip :P

Idah ska också till falun.

2008-09-06 @ 15:20:45
Postat av: Marie

Jo, jag märkte det

2008-09-07 @ 14:56:32
Postat av: Johan Hermansson

Men jag är iaf kvar :)

2008-09-07 @ 22:47:43
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0