Time after time

Kort och gott

Dagens vill ha: klippning!
Dagens klädsel: konstig lila-randig tröja och svarta jeans
Dagens frisyr: utsläppt, som en slickad katt
Dagens händelse: skola och så träffa Johanna
Dagens låt: Mr. Rock and roll
Dagens saknad: det förflutna
Dagens dummaste: filip med stora bokstäver, för han följer inte med mig
Dagens sjuka: ont i magen
Dagens drog: ciggaretter
Dagens roligaste: johanna!
Dagens favorit: magnus betnér
Dagens köp: "kock-skor"
Dagens godis: toblerone
Dagens humör: avslappnad och positiv
Dagens ord: -



en till sak, jag saknar en person. en person jag inte får sakna. men jag saknar personen i hemlighet. jag saknar inte dig, och inte dig, och inte dig. så ingen behöver ta åt sig. för jag saknar nog en person, som ingen annan skulle kunna tro att jag saknade. ja, jag saknar faktist en person. jag säger inget mer än så idag..
fan för det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och nej, man vill inte ens veta vem det är för då kanske man bara blir arg. :@

2008-10-03 @ 00:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0