tändare

Som jag sa, en värdelös lördag. hemma, druckit vin i min ensamhet. hah, så patetiskt det lät. värdelösa förbannade lördag, upp tidigt imorse för att lyssna på nå järna skit, blev en okej dag ändå tills kvällen började närma sig. är folket inte i malung är dom i falun. hoppas dom har kul iaf. bråkat med mamma också, eftersom jag blir så tjurig över den här kvällen. så kommer hon med en kommentar "klockan är bara tio, ut och ha kul" Mh, visst. med vem fan då? jävla idioti vansbro.
men ja, sov inte mycket inatt. två timmar typ. vilket kanske också ger resultatet att jag är förbannad och less. och människor, eller människa. samma visa varje gång. åh, så sött och sen så salt. jag blir galen på allt nu, så jag ska gå och lägga mig. Klockan 22.47 på en lördag. Jippie. Jag vill vara i cp-malung.. eller någon annan stanns. Eller nej, Johanna ringde nu, och det är precis där jag vill vara. Hos henne. Min älskade Johanna..

Tack för mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0