Servering

Ja, det var en rolig med långsam dag idag. Vi i B-gruppen verkade komma ganksa nära varandra idag. Vilket kändes jätte bra. Massa skratt och trams. Själv samarbetade jag med Ellie, vilket funkade skit bra. Även om vi inte direkt var bäst på att duka. Haha. Hoppas på att det blir hon och jag i köket imorgon faktist. Hon är rolig den tjejen.
När jag kom hem idag var jag verkligen helt slut, somnade någon minut på soffan, som vanligt så ringer väl telefonen då man somnar, eller så kommer Kerstin och stör. Tur var det kanske att telefonen ringde den här gången, så jag satt mig upp och gjorde Livsmedels-plugg ist. Har prov nästa vecka och jag akn ingenting. Vilket inte alls är bra. Fan. Jaja, mycket mer har jag inte att säga. Skoan som gäller nu antar jag, fast inte just nu. för nu är det sova som ska bli huvudpunkten.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0