Minut efter minut i skolan

Sitter här i skolan, har Hotell-lektion men fattar inte riktigt vad det är vi ska göra. Skulle in igen tjugo över. Tio minuter kvar. Får väl hemläxa då, lika bra. Har jag fattat det rätt så ska vi inreda ett eget hotellrum, typ. Orkar inte.
Annars sitter jag här och deppar över att jag förmodligen kommer få en värdelös helg. Ska folket inte till Malung, där det är marknad så ska dom till Falun på gymnasiefest. Och jag, nejnej, jag ska sitta hemma och ruttna bort med läxor framför mig om jag inte har annat att göra. Yesyes, så jävla roligt! Inte. Vill med Linda till Malung, men det går väl inte för då kommer jag väl inte hem därifrån. Jag vill ut, jag vill ha pengar, jag vill supa mig *-rak. Det är iaf det jag känner för just nu, sitter och bara blir mer och mer irriterad.

Nu har det gått tio minuter. Kanske en uppdatering senare. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0