Mikrobiologi

Japp, Mikrobiologi är något jag har prov i på torsdag. Tur att det inte var igår. Har kollat lite på det idag, men vet ju knappt själv ifall jag har rätt svar. Jätte knepig bok vi har tycker jag, För svaren på studieuppgifterna framgår inte i boken. Man måste sitta och tänka i tusen år innan man själv kommer på en logisk förklaring. Eller något liknande. Får väl klla igenom det imorgon också. Hade uppdeling A- och B-grupperna idag. B hade servering, vilket ar ganksa skönt. Men trögt. Blir samma imorgon, fint det. Och så har vi kök nästa vecka ist. Det roliga i sklan just nu är att man blir och tycka bättre och bättre om människorna. Får mer och mer kontakt med dom känns det som. Men jag saknar mina tre, för mycket så jag ibland skulle kunna börja gråta på någon lektion. Det känns verkigen som om dom vore helt borta. Jag hatar det. Jag saknar dom.

Annars är det inget som händer, dagarna går trögt fram. Mår illa varje dag, förstår fortfarande inte vad det är. Hela magen värker på något konstigt sätt. Och huvudvärk har jag haft idag så hela huvudet hållt på att sprängas. Ena halvan av huvudet iaf.
Nu ska jag gå och sova, för magen värker och ryggen värker, och usch va synd det är om mig. Inte. Haha.

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0