måla eller åka bil?

Hojta. skoldagen var kort, men bra. Hade bara svenska och idrott. Kollade på film på svenskan och tog en cykeltur på idrotten, kunde det bli mer soft? och sen sluta klockan tolv pga halv studiedag. skönt! kom hem vid två, gick upp till smedbergs skolan med filip och lämnade idas telefon som jag "tagit hand om" hela dagen. Höhö. Gick hem och tog det lugnt ett tag, så ringer filip och säger att jag ska komma till Järna, och fort skulle det gå. Så sure, dit kom jag ju. Till slut iaf. Skulle dit och hjälpa honom att måla skåpluckor var det menigen, men så blev det inte. Har åkt bil med Angelica hela kvällen. Nås, Järna, Nås, Vansbro. Ja, ni vet. Men vansbro kommun, vad har det att erbjuda igentligen. Nothing!
Nog om det, hade en trevlig eftermiddag iaf. :)

Åker till Västerås imorgon. Måste sluta skolan tidigare för att ta ett-bussen hem. Så det blir ingen engelska och idrott för mig imorgon. Mamma kommer förmdligen och hämtar mig vid station när jag kommer, så åker vi till västerås direkt. Eller ja, västerås-hallstahammar, whatever. Skönt att komma bort över helgen.

tråkigt att man tänker som man gör ibland. :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0