Flickan och kråkan

Efter att jag suttit och varit nedstämd igår över att jag idag skulle gå upp tidigt och åka till skolan, så insåg jag idag att det kanske var det som behövdes. Lite skratt med tjejer i klassen och slippa tänka på andra saker som man gör nog mycket ändå. Dagen gick fort, faktist. Slapp engelskan, så vi fick börja datorkunskapen tidigare, vilket gav att resultat att jag, sofie och julia kunde ta tre-bussen hem. Kom hem vid fyra. Direkt jag kommer innanför dörren frågar jag mamma om vi skulle åka till Borlänge för att få det gjort. Och så blev det. kom dit typ halv sex, hittade ett par serveringsbyxor iaf. Hoppas dom blir godkända iaf. Mass andra kläder hittade jag också, bara för att man inte är där för att shoppa kläder. Såklart. Ingen kokbok hittade jag, men en antecknings-bok iaf. Bra. Och inga skor till skolan. Fan också. Jaja, blev en snabbvända, för igentligen orkade varken jag eller mamma. Tog en Kaffe och en Coca-Cola på Donken så åkte vi hem klockan sju igen. Skönt. Har också köpt det där headset'et som oskar ska få i födelsedagsprestent. Får väl hoppas det blir bra då iaf.

Imorgon har vi i HR1B servering, medans dom i A har kök. Och tvärtom på Onsdag. Känns skönt, men ändå drygt. Har nog Lotta i min grupp iaf, blir bra det. Sofie och Julia också tror jag. Yey!
Nu ska jag lägga mig och sova iaf, har varit nära och somna flera gången på soffan sen' vi kom hem. Så klockan är halv elva och jag ska sova. Bra det.

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0