En dag full av solsken



Ja, kanske inte i humöret hela tiden, men i vädret. Riktigt fint höstväder. Lite svalt ute, men inte jätte svalt ändå. Solen på den knallblåa himlen. Finare kan det inte bli på hösten. Dagen har gått bra, den har varit lugn trots lite motgångar som t.ex att läsa en engelska-bok jag inte fattade ett piss av. Och sen en Lisra som man blir nervös på, och så en Andreas som är cp-störd. Haha. Ja, det är inte lätt inte. Hade iaf Mikrobiologi-provet idag, vilket faktist kändes bra. Eftersom jag svarade på 14 frågor av 15. Toppen toppen känns det faktist, för en gång skull. Så jag hoppas väl då på att det är rätt nu då, så det blir ett bra resultat av all pluggning jag lagt ner. Även om det kanske kunde varit mer. Haha. Blir en fortsatt lugn dag framför tvn skulle jag tro, i väntan på att Magnus Betnér ska visa sig i tv-rutan klockan fem i tio. Skönaste människan någonsin. Vilken stjärna. Nånå, från den ena saken til den andra så gjorde jag mig en misslyckas pankaka nyss. Hoppas på att den skulle bli okej iaf, men det visade sig att det gick åt ett helt annat håll. Den blev något av det äckigaste jag ätit. Haha! Pankaka med ostskivor på, och skinka som man har på mackor, sen vitpeppar, paprika krydda, aromat och sen hallonsylt, och gräddfil. Och så lite socker :o. Och av det så har jag bara en enda sak till att säga, prova det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0