Takida spela i lurarna

Curly sue, Reason to cry, Broken och Falling down är bara några av låtarna med Takida som väcker minnen för mig. Jag tänker tillbaka för cirka ett och ett halvt år sedan. Jag minns hur jag satt för mig själv om kvällarna och bara lyssnade på musik och att det sprutade tårar ur mina ögon. Så var det jämt. Takida, det var då ett av dom banden som kunde väcka känslor. Kommer också ihåg när jag var med ungdomsgården till Älvdalen, och såg på Takida. Jag minns hur jag står där och tittar, tillsammans med SandraG, och hur gråtfärdig jag blev av att bara höra låten Reason to cry. Depp-låten till 100%.

Imorgon är det fredag. Vet faktist inte vad den fredagen kommer att innebär mer än att vi kommer ha en usel dag i skolan, FN-dagen. Vad är det för vits med det igentligen? Ska ha hela våran dag tillsammans med HP1, inget jag ser fram emot direkt. Vet inte varför. Och alla gymnasie-program ska äta samtidigt. Hur ska det gå menar dom? Ett skämt måste det blir iallafall. Bara massa konstiga lektioner imorgon.. Vet inte vad dom innebär igentligen, men inget jag ser fram emot ändå.

Imorgon kväll vet jag inte vad som händer. Får se då.
Men på lördag blir det Malung. Kommer säkert bli att man sover där också. Haha.
Hoppas det blir kul iaf! :)

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0