Pick me up!

Det är riktigt mycket sunshine ute idag, vaknade av att solen lyser in i mitt rum. Det är faktist en positiv känsla, även om det kasnke vr lite för tidigt för att stiga upp. Men det gick det med. :) Flera samtal inatt. Sebban ringde och frågade om jag ville komma och äta tårta på lördag, idag alltså. Haha, halv tre inatt fick jag en sån inbjudan. Lite roligt faktist. Sen har Kenny ringt inatt, och så något annat nummer? Jaja. Kvällen igår spenderade jag med Johanna och Julia iallafall. Jätte kul att få träffa Julia igen. Och jag hade det trevligt! Idag därimot ska jag nog vara med Idah är det tänkt.. vilket jag faktist längtar till. :) Hon var saknad igår.

Själv sitter jag här och känner hur suget av alkoholen börjar visa sig. Jag känner mig partysugen. Tänk att få få höra hög musik, med massa trevliga människor. Att få dansa runt lite med en drink i handen. Att få blanda ihop drink efter drink. Haha. Usch så man kan känna suget ibland. Men den 25e kasnke det smäller till, är tänkt att jag ska åka till Västerås den 26e istället för den 24e, så isåfall kan jag vara i Malung den 25e ändå. Förmodligen tillsammans med Andreas. Så jävla roligt det skulle kunna bli! Hoppas verkligen på det, och att vi har skjuts hem. Få dricka ihop med Malung någon gång också. Så pengarna sparar vi till nästa helg.

Nånå, nog om allt för just nu. nu ska jag tvätta face't lite.
*hoppas på en bra kväll ikväll*

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0