kjhgfd

Hello there. Sitter här i väntan på att min matbröds-deg ska jäsa klart. Ja, jag håller faktist på och bakar lite. :) Bakar lite matbröd för en gång skull. Uppdaterade msn nyss också, den ser ganska fräch ut faktist. höhö.
Men fan också.. Ja, vill du höra en tråkig nyhet? Jo, jag kom just på att jag bara hade i 25g jäst, och inte 50g som det skulle vara. Och jag är klar redan, så min såkallade "bröd-deg" står ju nere och "jäser" nu. Jippie, åt helvete helt. Fan också.

Hm.. En bra sak som hänt idag, det är iaf att jag köpt Apetina, älskade fetaost. Efterlängtade fetaost dessutom!
Så jag får väl äta det nudå, ist för mitt bröd som blev åt helvete.

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0