Kaffebönor

Jaha. Aitter här i skolan, i våran lilla fina datasal vi har här på HR.  Får förmodligen gå och äta snart. Har bara haft den här lektionen, servering om jag inte minns fel. Sitter på datorn och försöker få in lite fakta om Kaffe. Kaffe, kaffe, kaffe.. Hur tillverkas det, vad har kaffe för historia.. blablabla. Jag vill hem, hoppas på att vi fåråka med tre-bussen hem. Måste nog hem och plugga lite idag. Plugga svenska. Har prov i det nästa vecka. Usch! Har någon vikarie idag också, drygt.
Och min telefon är ju helt jävla sönder snart. Ibland går det inte ens att prata i den, för det jag hör är bara bubbel. Bubbel, ja.

Det är ganska skönt att sitta här faktist. Johanna som jag har på ena sidan har sprungit bort, Linda som sitter på andra sidan sitter bara och suckar över Löfbergs Lila's sida. Haha. HEJS.

"tänker på dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0