ge mig ett smile?

Skolan idag bestod inte av mycket. Iaf inte lektionerna. Eller, lektionen.
Hade en halvtimmes lektion, där vi såg på film. Så onödigt.
På eftermiddagen har jag varit hemma, och varit ut med Filip och Johanna en vända nyss.
Haha, skapligt långtråkig och konstig dag idag. Eller inte konstig, men ovanlig.
Och jag kan säga usch för mycket!
Ett stort usch är för mina tankar.. Jag tänker nog för mycket ibland.
Jag tänker för mycket så jag inte kan koncentrera mig på skolarbetet.
Frågor i huvudet. Frågot utan svar. Jag blir galen på mig själv ibland.
Vad vill jag själv med allting?
Det är bara tomma ord, eller hur? Ingen har en aning om vad det är
jag egentligen tänker på. Det är ingen sak, det är en människa.
Och inte bara en, utan ibland flera människor.

Nog om ord för idag. Men bara en sak till..
Jag tycker verkligen om att se dig le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0