Fredag hela gårdagen

Fredag var det igår ja. Och kul var det, största pluset till den dagen. Skolan var mer än okej igår. Skulle egentligen och bowla med samuel fick vi för oss på bussen hem, men det blev inte så. Jag åkte till Järna istället, till Idah. Satt hemma hos henne ett tag, tillsammans med Marina. Drack lite jäger och blev lite runda under fötterna. Åkte upp på hemköp, där vi skulle leta efter kalas-saker. Haha, härregud så vi virrade. Men till slut hittade vi det vi skulle ha, så nöjda och glada gick vi till brandstationen och satt och och började ringa och skulle vara sociala med folk, inget folk verkade vilja vara med oss iaf. Efter ett tag kom Knuts, Simon och Lindström. Drog efter många om och men hem till Simon, där vi spenderade resten av kvällen. Själv tycker jag att det var ganska kul igår. Trevligt iaf. :)
Var ute ett litet tag också. Peo och Sebban skjutsade hem mig iallafall, följde med in på ett glas sockerdricka och höll mig sällskap när jag skulle äta mat. Ja, härregud. Så drog dom när jag skulle sova. Och sov, det gjorde jag. Ända till halv ett idag. Skönt!
Frågan är bara, vad händer ikväll? Jag vill ut och supa, var meningen att vi skulle till Falun jag och Idah. Men det blir nog inte av. Nästa helg kanske.

Och, inte nog med att kvällen igår var bra. Det fanns delar av den som sög också, förstår mig inte på människor ibland.
Jag förvånar mig inte, jag är väl beredd på det värsta.


Du är ett Det, och det jag saknar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0