börjar bli

helgen har varit bra! jätte bra faktist. Fredagen skrev jag om i förra bloggen. Lördagen
orkar jag inte ens skriva allt som hände. Var ute ochåkte bil med Mika och Filip iaf.
Var bland annat till Huln. Senare inatt var jag i vansbro, till sist så åt jag paj hemma hos johanna. sen sa det godnatt ganska fort efter att jag kom hem.

börjar bli trött på att bara vara hemma och äta mat om dagarna.
faktist så känns det bra att det är skola imorgon, eller bra och bra. det känns okej.
börjar bli trött på att sitta här hemma och grubbla över vad helgen igentligen gav mig,
och grubbla över vilka personer man kan lita på och inte. vilka som är så
sorgligt falska att man knappt själv vet ut eller in.
börjar bli trött på min jävla tandvärk jag haft i flera dagar nu, i ena fram-tanden.
inte nog med det, en sak som helgen gav var iaf en trasig display på mobilen.
själv har jag alltid förr suttit och funderat på hur andra människor kan "supa-sönder"
telefonen. jag har klagat på dom att man inte kan lyckas. men faktist,
jag insåg i helgen att det går faktist. så min telefon är inte riktigt frisk.
vilket jag kan bli rasande över, den var för ny för att vara sönder nu! :(
och mitt kvitto tappade jag ju bort direkt jag fick telefonen,
så någon garanti finns inte heller. jag börjar bli trött på det här.

om jag slutar i bra tid någon dag i veckan så ska jag åka till falun eller borlänge har jag tänkt.
hoppas på att jag slutar tidigt någon dag! Nu ska jag krypa ner bredvid mami, godnatt!


tyvärr, det fastnade i mitt huvud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0