Sjukling är vad jag är

Legat hemma i soffan hela dagen och varit sjuk.
Hostan tar kål på mig, usch så drygt det är.
Inte hänt mycket alls idag.
Var meningen att bejbi skulle komma,
men det blev inte så. Pratade nyss i telefon
med honom, så vi kom överrens om hur helgen skulle bli.
Blir förmodligen så att vi åker till Lima på fredags kvällen.
Åker till hans farbror och badar "kar" om det nu heter så.
Tillsammans med hans farbror och hans tjej. Mysigt :)
Resten av helgen ger vad den vill ge.
Kanske skola imorgon, vet inte riktigt än.
Så slut som jag är så är det tveksamt. Somnade åtta igår kväll
och vaknade tio imorse. Helt sjukt! Kroppen är inte i form.

Nu ska jag se på Det okända. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0