Rubrik



Hemma från skolan idag med. Fick iaf hostmedicin av doktorn igår, och några tabletter för bihålorna. Konstigt nog har jag sovit dåligt som fan inatt, på något oroligt sätt. Drömde en mardröm på morgonen här också. Det där med läskiga drömmar är väl ingenting man hurrar över att man har haft. Min var läskig iaf.
Dagen idag kommer inte ge så mycket. Ska sitta här vid datorn och klicka runt ett tag till, sen ska jag städa ihop lite på rummet.. I väntan på att min lilla älskling ska komma hit. Tiden går så sakta när man väntar på något. På något gott också dessutom. Men han kommer väl så småning om hoppas jag. :) Mys kväll ikväll då! <3
Och den där telefonen har jag fortfarande inte fått, väntar på att posten ska komma. Så att det ska ligga ett brev där i, där det står att jag kan hämta den på OKQ8. Haha. Det drömde jag också om inatt, att jag fick brevet. Så vi får väl se då.
HOPPAS*

Lill-tjejen som jag är faster åt fyller ett år idag. Ett år, det är speciellt det.
brors-dotter
Edith Tallskog

Har inte så mycket mer att säga, kan bara lägga till en sak till..
jag saknar flixen, enormt! :(
 

Kommentarer
Postat av: Din pidis

Och jag saknar dig älsklingsmarie, men imorgon syns vi nog <3

2008-11-20 @ 15:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0