Mobiltelefon

För några veckor sen gick min mobiltelefon sönder.
Jag lämnade in den där jag köpt den, i västerås på Media Markt.
Förra veckan var den tillbaka i Västerås igen, så syrran skickade den
i Torsdags. Vilket måste innebära att den är i Vansbro någonstanns idag.
Sitter bara och väntar på att postbilden ska komma förbi.
Så jag kanske får ett brev i lådan att jag kan hämta ut den. *hoppas*
Ganska trött på den här icke-fungerande-telefonen nu.

Är hemma rfån skolan idag. Den här hostan tar livet av mig snart.
Och farmor har legat vaken i två nättero ch tänkt på hur ofta jag är sjuk..
Så hon ringde igår, bestämd som hon var, och sa att hon skulle
ringa och få en tid på läkarstation idag. Så 14.30 ska jag dit.
Hoppas väl att dom kan göra något, men som vanligt så kan dom väl inte det.
Dom suger på det där stället! Men jag orkar inte med att vara sjuk mer,
för jag är faktist sjuk rätt ofta.. Om man tänker efter.
Nåja, farmor är väl go iaf!

Var och badade i Lima i fredags, jätte mysigt!
Satt runt elden senare på kvällen också.
Efter det åker jag och bejbi tillbaka till malung.
Kollade runt lite. Inget som lockade oss att fortsätta vara ute iaf
så vi åkte hem och sov istället. Jag var inte på så bra humör heller
så det var väl bäst det. höhö.
På lördagen åkte vi och kollade på lite hockey på middagen/eftermiddagen.
Och efter det hem till mig i vansbro. Satt och drack lite med mamma och carina.
Var meningen att Idah och Filip skulle komma till vansbro, men det blev inte så.
Tråkigt!
Hade en mysig helg iaf.
Palla skriva mer. Hejs!
Take care

K <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0