tre ord räcker inte alltid

Jaha. Sitter här och ska snart iväg och jobba på V-simningen, i ishallen.
Kanske svara i växeln, jag vet inte. Det visar sig. Men jag vill inte iväg och jobba.
Jag orkar inte. Vaknade verkligen nyss, och halsen är helt svullen nu igen
och huvudet hänger inte alls med, får väl ta med mig alvedon antar jag,
åka in och köpa en loka kanske innan jag drar till Ishallen.
Nej, fyfan.

Gårdagen sög förjävligt hårt iaf, det enda bra var typ att jag fick
träffa Sebben igen, som jag inte gjort på tusen år typ.
Var ner på plasket iaf, och det var både kallt och långtråkigt.
Gick då hem runt tolv iaf, huvudvärk, nacken var cp, och halsen
började bli värre då. så då gick jag hem och la mig.
Sovit oroligt hela natten, fyfan.

Jaja, nu ska jag väl åka ner då..
jag orkar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0