Jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här

Solen har stått högt på himlen i några dagar nu
så underbart skönt! Även om värmen tagit livet av en.
Och jag har faktist fått fram bikinilinjen ;o
Åska har det gjort också, något förfärligt!
Men jag hoppas bara att värmen håller i sig ett tag till nu.

Ska till farmor och farfar i eldforsen klockan ett idag,
ska dit och hjälpa farmor att måla något på huset.
Sen senare mor kvällen ska jag till FK och städa igen,
förmodligen blir johanna att ta sällskap med mig.

För övrgt så har syrran varit här med Jason och Jennifer
några dagar. Härliga ungar! Men om åkte väl hem nyss,
men till Hallstahammar. Och jag vill också med dit!
Komma bort härifrån ett tag, fyfan så skönt det vore.

Nya kläder vill jag ha också, jag behöver det. Så jag
ska försöka spara lite pengar nu.

Kan också tillägga att annars mår jag som helvete.
Fyfan vad less jag är, och jag är så dum i huvudet
att jag själv inte kan förstå vafan jag håller på med ibland.
GAH!!!

Förlåt Sebastian <3

Melissa Horn och Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0