Borlänge

Hejhopp. Som vanligt sitter jag uppe och nätterna och
knappar på datorn och slutligen kommer på att skriva ett inlägg här.
Så det är natten till lördag. Men vi låssas att det fortfarande är fredag,
så jag berättar lite kort om min dag.

Idag så har jag, Idah och Filip varit till Borlänge. Drog dit vid två,
hem vid sex igen. Fast Filip drog tidigare, iaf. Hjälpte han och hitta l
ite saker som han behövde, tog en cola på donken och rökte,
det var det enda vi gjorde tillsammans med Filip idag iaf.
Han drog med Kari hem runt fyra, och jag och Idah drog till
högskolan och träffade Kristian. Satt där och kollade på alla jävla
socialbidragsmänniskor. Mh, jag håller mig på avstånd.
Haha, men det har varit en lugn och bra toppen dag iaf,
tack idah och Filip för det. <3

Men kvällen igår var störd iaf. Var i järna, kom på sen att jag
skulle sova i järna, så jag åkte hem till vansbro och hämtad elite grejer,
blev ett jävla liv hemma, men kom undan det tack vare min far. puss på dig.
åkte till järna, hem till Filip. Drog vidare till något hus
som ör tillfället var tomt, som filip håller koll på så länge.
Satt där ochkollade på skräckfilm, och jag hade livrädda Filip uppkrypande i knät.
Kunde verkigen hålla mig för skratt åt honom, så rädd. Haha. Dark water ;)
Efter det drog jag och idah hem ill henne och åt mat och paj, kollade på TV
och sov bland myggor! Och upp idag, och drog till blge :)
Ännu en gång kom jag på idag att jag vill bli psykolog, tänkte bara uppmana om det.

Imorn blir det party-time, härligt!

Puss på allt just nu!
Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0