snöflingor faller ner

jag sitter i skolan och tycker det mesta är värdelöst just nu.
Linda, Sofie och Julia är inte här. Några andra ur klassen är
på datakunskap, resten är nog hemma och komemr snart.
Själv sitter jag och känner att jag inte orkar datakunskap just nu.
Sitter och tittar ut ur fönstret här på HR. Det enda jag ser är skolan
och snöflingor som faller ner.

Helgen var bra. Rolig fredag tillsammans med Lotta.
Mest Lotta iallafall. Fyfan så jag har skrattat.
först fellen hos Camilla sen Rulator, och så Tom's.
Tom's blev det ja, där jag fick träffa mig älskade
skapligt-kanon-fulla-pojkvän. Haha.
Lördagen spenderade jag i Grimsåker hos min pojk.
Dålig som han var dagen efter så blev det inte mycket gjort.
Sov till två. Sen spelade Kenny hockeyspel med Staffan.
Åkte ner och köpte godis och låg framför tv'n resten av kvällen.
Jag tycker om dig Kenny. <3

-Jag återkommer. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0