Whiskey Lullaby

Tjoppla. Varit till Borlänge idag med Idah, Julia och Johanna. Och har precis kommit hem. Skönt, för det var nog inte rätt dag för att gå där idag, jobbigt och ville bara sitta ner och ta det lugnt. Men Johanna hittade det hon skulle ha, så det var toppen. Och det var så att jag kunde börja gråta av glädje när jag fick se Julia och Idah kliva på tåget. Fan vad jag har saknat er! Så ikväll kanske dom kommer hit också, det visar sig. För övrigt så är det inte så mycket mer, vi ska äta mat hos Julia imorgon för att umgås tillsammans en sista gång innan dom drar nu. Sen ses vi någon helg igen ska ni se, det blir bra det där. Inte utan er, det vill jag inte. Det vet ni. Och tankarna av att ni flyttar får mig att rysa.
Ikväll ska jag iaf till Stiin en vända, där Filip är. Johanna ska med också, och kanske Julia och Idah då om dom kommer. Ska kanske också förbi hos Zingo en vända och hälsa på någon. Får se, vet inte. Stiins place is the shit iaf. Men dom ska på Selins senare, och det är inget jag känner att jag är speciellt sugen på.

Nåväl, hittade ett linne idag iaf, kostade bara 29 kr så.. haha. Okej då!
Och lite små damp blev det på tåget hem, satt några killar bakom oss som tyckte att det var lite roligt att skicka bilder, och även stri. Så visst tyckte väl vi. Haha. Usch vad vi har stört oss på folk idag också, gloooo..
Jaja, nu blir det en dusch, i vänta på att Filip ska ringa.

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0