This is the life

Köpte en ny jacka på Kollektion igår, det behövdes ja. Efter det följde jag med Johanna till Äppelbo, till Pernilla och Johan där vi skulle spendera våran vackra kväll, som barnvakter åt Edvin. Att få ungen att sova är ju inte det lättaste, så det tog som vanligt några timmar för oss. Såg på tv halva natten, och såg på två filmer. Gustaf och Shrek, haha. Wellwell, jag och Hannibanni sov skavfötters, så jag vaknade upp med henne bakom röven imorse. Åkte hem till vansbro och kopplade av lite, så satt jag igång med städning. Tro det eller ej, men jag stor-städade! Så skönt igentligen.
Sen kom Fille hit i någa minuter och såg på medans jag gjorde mig iordning. tog en vända på byn, och så drog jag med Johanna och städade på bilprovningen. Efter det så blev det städning på FK. Så den här dagen kan man kalla för en "Johanna och Marie dag" och man kan också kalla den "städ-dag".

Imorgon sker det borlänge, med Johanna och Filip iaf. Vi ska väl höra vidare om Idah och Julia ska med eller hur dom ska göra. Wellwell, då blir det shopping kan ni ge er på!

Tack för idag,
take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0