Nya rutiner

Nu har skolan dragit igång, eller nej. Igentligen inte, men man åker dit på morgonen och hem igen då man är klar. Har bara gått två dagar, så man har inte hunnit känna efter riktigt än. Tror att vi blir en bra klass iaf, så småningn om då allt börjar. N handlar det bara om att kolla på papper och sådär. Inte så mycket mer kan jag tänka mig. Och på torsdag ska vi upp till sälenoch vandra, hela HR-klassen. Kan säkert bli kul, men drygt. Måste fixa massa skit imorn tills dess. Sover i sälen en natt, till fredag då. i ett tält för 20 pers. Och vi är 19 i HR, så det blir väl fint det. Haha.

Igår efter skolan hände det inte så mkt, var till Järna och va med Filip. Så drog vi hem till mig vid tio, med tåget och glodde på tv och åt mackor. Sen gick jagoch la mig vid ett inatt, idiot ja, för jag hade behövt mer sömn. Så Filip åkte hem till Stiin.
Haha, och nä jag skulle skriva sms till honom inatt, och svara på något som han skrivit så somnade jag och vaknade imorse av att telefonen var på golvet och sms'et halvklart. Bra marie!

Jaja, kom hem för ett litet tag sen, vid två. Så jag väntar på att filip ska höra av sig så vi kan röka, sen ska alho hit och hämta mopeden.


Just do it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0