Just dance

Hoppla, Hoppla. Gårdagen var faktist väldigt bra enligt mig. Ända tills på kvälen då Storänget höll på att slockna. började med att jag och Johanna åkte till järna klockan fyra, umgicks med Filip ett bra tag och gick sen hem till Sebban en vända. och efter det åkte vi till Nås med Filip. Var till Lillmicke och hälsade en vända på Ninni och Fia. Efter det till Stiins syster Carro där vi var högst en timme, åt lite kräftor med Sandra. Haha. hon är tokig hon! så blev det Storänget. en av dom första jag träffade var väl Andreas, vilket fick mig att flina så att käkarna gick sönder. Nej, men nästan. Det var så fruktansvärt länge sedan jag såg killen, jösses så rolig han är också. Haha. Stötte på Sebben lite också. Nej gud, massa folk, var verkligen kul! Var in på Discot en vända, där Andreas till slut blev ganksa dålig så jag letade upp johanna då tror jag. Träffade Sandra G en vända också, haha. Så kul att se henne med. Så ja, det känns som en bra kväll. Ända tills det stängde, då fick jag nog av allt. Usch så förbannad en Marie Steffansson kan bli har jag märkt, på kanske bara en sån liten sak. Men för mig var det stort. Skit samma..
Kom hem och slocknade efter ett tag, och idag har jag varit i Järna med Kim och Sebban. Hämtat min väska som varit hos Filip. Och mina vantar som bott hos Sebban en vecka. Nånå. Nu ska jag kolla på en dokumentär om psykopater. Hejs!

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0