En av dom alla

Frågan är om jag ska börja om på nytt med allt då skolan börjar nu den artonde.
Mina kära flyttar, så det blir tomt. För tomt. Så frågan är att om man ska börja om på nytt, helt på nytt, skit i allt och börja om. Vore bra igentligen, skiter i vansbro, bara bor här. Bara.. Hm. Börjar om och hoppas på nya vänner, nya världar. Nu låter det som att jag ska skita i de vänner jag redan har, men det är fel. För dom är bäst. Men börja om, ni fattar.

Åh, allt blir så virrigt i huvudet då ni girls ska flytta!
Tänk om det blir som det blev mellan Ywette och mig, hade bästa kontakten när hon bodde här. Men hon flyttade. Och idag har vi ingen kontakt alls typ. Förjävligt när man tänker efter..

Hela helgen har jag spenderat med Stiin, Filip och Johanna iaf. Ah, en stor del av den då. Har varit ganksa kul och livat och mycket alkohol för deras del, stackarna. Haha. Har städat typ halva Stiin och Sandras lägenhet idag, medans Filip och Stiin sov, bakfulla som dom var. Haha, fyfan så det såg ut.. Härregud. men det är smällar man får ta efter en helg med dom :D
Haha, jaja.. Rök och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johannasundman

Men är du cp marie ? xD

Ywette flyttade långt bort , vi 3 kommer bara flytta 11 mil härifrån och komma hem ibland på helgerna ? du förlorar ingenting jag lovar .

2008-08-11 @ 14:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0