Blåa ögon och en råsa bok

Dagen idag har handlat om att vakna upp bredvid min underbara. Mysigt ända tills man kommer på att han skulle åka hem idag, fy! Att vara ensam hemma är inte min grej längre,  inte efter att bejbi "skrämt" mig eller vad man ska kalla det. Haha. Fjantigt, jag vet, men vafan. Och när han till sist dragit hem så kom Johannie hit. Haft lite småvilda stunder med skratt och fjant hela eftermiddagen och ända in mot natten. Filip har väl varit med lite på en kant han också.
Drog på Selins och kolade en vända nu på kvällskvisten, och sen vidare på efterfest hos någon Tobbe. Och enligt mig, som var både nykter och trött så sög det verkligen där. Ville bara hem, hem och hem!

Och det är tur att jag har johanna här inatt, eftersom mamma och pappa är i stugan. Så snart ska vi väl sova så sött,
Johannie och jag :)


Kommentarer
Postat av: GM

Fin bild :) Verkar som ni hade det trevligt du och Johanna iaf hihi :D



/Johan Hermansson

2008-08-03 @ 21:51:24
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0