100305

Jaha, nehej. Var och simmade som sagt och visst känns det direkt att man är otränad. Önskar att jag får träningsvärk imorgon efter dom få längderna. Fick många goda skratt tillsammans med tjejerna och jag insåg att vi kanske borde umgås mer på fritiden också, inte bara i skolan. Skönt med lite variation! :)

Jag och min lilla killa skulle ju riva tapeter, men efter att vi kommit från vansbro så fastnade vi i Noret, med en väldigt nyttig pizza, not.., och lite myspys. Och ja, nu är vi hemma igen och klockan är nio så jag är tveksam övdr ifall vi komer riva tapeter, med proppfulla magsäckar.
Om jag själv får välja så står jag över.

Eftersom jag är själv på söndag, pga att fredrik jobbar så kanske Idah kommer över till mig, hoppas jag. Har inte ens frågat henne än, hon kanske åker tillbaka till Falun då. Men det skulle vara mysigt isf, en film och lite popcorn kanske? hon kan väl inte motstå det.. Det kan inte jag iaf.

Nej, nu ska jag supa mig jävligt full och hoppas på baksmälla imorgon, fantastiskt!
haaahaaaahaaaaaaaaa.. Hej

Kommentarer
Postat av: linda

ja, det tycker jag med att vi borde! Vi har ju alltid det skit roligt ju :D åh, vilken härlig kväll! Jag hoppas du drack åt mig med! ;)

2010-03-06 @ 14:48:12
URL: http://tintis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0