100616

Skyndar mig att skriva ett kort inlägg, nu, medans fredrik inte ser.. för han ska inte få veta! hehehihohihahehe.
Nej, känns som att jag är på ett retsamt humör idag. Vet inte.. Lite kasnke.
Vaknade tolv imorse, och det första min kära frågade var om vi skulle åka och sola lite vid stugan i Gensen, och visst. Men när vi väl kom dit så var det lite blåsigt vid vattnet, så vi åkte till Noret och åt mat istället.
Snart ska Fredrik ha en träff med någon om jobb, så jag ska ha min svärmor här så ska vi kolla på tyger till gardiner vi ska ha i köket!

Nu är fredrik på väg upp hör jag, så jag säger adjö. Har inte mycket att säga idag, mer än att vi ska och kolla på hur det ser ut vid min stuga senare idag. Najs. nu kommer han. HEJ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0