100611

Bikini, bikini, bikini.. Jag behöver ha en ny bikini. En riktig biknini. Men var fan ska jag få tag på en bikini som passar? Ibland blir jag fan tokig. Men igår hitade jag faktist en.. En enda som var duglig. Kanske till och med rätt fin. Men vet inte.. Har aldrig pengar heller. Skit samma. :P

Slutade skolan igår, så jävla skönt. Men har fortfarande en uppgft kvar, och jag tror att den skulle vara inne idag. Men fyfan så skönt med sommarlov!! Var upp till söderåsen och kollade idag, the chef visade mig runt lite där jag ska vara. Och två veckor? Att jobba på hela sommaren. Lite, det är det. Men uuh så skönt!
Hoppas på en bra sommar med myket fint väder iaf.. Nu måste jag kila till bussen, ska till Fredrik och ulla en vända och så ska det pluggas! Tjaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0