panik

Satt precis och kollade på kläder som jag vill köpa, och råkade klicka in på HOME. Och vad hittar man inte på kategorin HOME? Jo, saker till hemmet såklart. Fick jag en liten panikkänsla i kroppen? Ja. Varför? Jo, för att jag ska flytta till sälen men har ingen aning om vad jag ska ha med mig. Egentilgen borde jag ha varit upp och kollat lägenheten, men det har inte blivit av.
Men.. som sagt. Saker till hemmet. vad ska jag ta med mig egentligen? Allt och ingenting är det rätta svaret på den frågan. Man tänker inte på hur mycket det faktist är som man behöver. Måste nog kanske köpa hem lite saker, men för vilka pengar? Hmh.. får lösa det. något måste jag då ha i lägenheten där uppe i ingenstans..

Jag vill inte, jag känner inte panik över att jag måste flytta, men nog känner jag att jag inte vill. Att inte få ha min lilla freddie nära varje dag. Hur ska det gå? Nog för att vi antagligen kommer ses varje vecka, men det kommer bli jobbigt ändå. Men vi ska allt klara av det. :)

Över till annat, kanske blir bjuden på thaimat idag. Om två timmar... Funderar på om jag ska äta något nu då kanske, men vad? Kex och ost maybe? ;)
idah kommer och hämtar sin lilla misse idag också. Det har gått bra, även om katten och jag haft lite slagsmål och inte gillat varandra ibland. Haha. Men jag har då lärt mig en sak.. Jag ska inte köpa katt. Haha. Och som Maggan sa igår "Man ska tänka på när man skaffar katt att den lever i ungefär 20 år".. Så njaa... Jag har nog inte tiden för en katt, inte tålamod heller.. Men dom är ju så gulliga! ;P

Jaja, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0