100128

Jaha, vad ska man säga. Sälen är rätt tråkigt, men jag har fina vänner som livar upp stämningen här ibland. Har suttit och skrattat i någon timme nu åt massa hemska fantasisaker, åt livet och åt praktiken.
Praktiken är både bra och dålig.
Första dagen var förjävlig, jag ville nästan bara gråta. Det enda som jag fick göra var skitjobb. Fruktansvärt vädelöst!
andra dagen, vilket var igår, var bättre. Jag gjorde veg. hamburgare och hade ungefär 2 sega timmar med Linnéa, drack cola och åt bröd. Torkade av lite skit här och där. Men tillsllut kom vi hem.
Idag, tredje dagen så hazr det gått bra, har haft något att göra hela tiden och man börjar vänja sig vid miljön nu. Men ja, jag vet inte ritkigt om det är i ett kök jag vill stå hela mitt arbetsliv sen. Haha, nej. Det kan jag säga redan nu att det är det inte. Jag vill egentligen prova på serveringen lite också, men det går nog inte att komma med den tanken nu.

Äh, mycket annat händer inte. Jag och Sofie var och badade lite idag, gött! Bubbelbad.. mmmh..
Förövrigt så saknar jag Fredrik! Men han kommer upp till mig imorgon, min lilla gubbe. Så skönt! :)

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0