100125

Det har varit en lång dag idag, började med att klockan ringde klockan nio. Käkade lite frukost och tog sedan bussen upp till Lindvallen, Experium. Gick en rundtur i den stora byggnaden och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna hitta där inne. Men det är nog inte så svårt, bara man börjar praktisera där. Eller jobba kan man ändå kalla det, man är ju personal.
Var klara där uppe runt tolv, så vi tjejer tog bussen ner till byn och hämtade badkläder och så tog vi en buss upp igen och badade. Det var nog det roligaste jag gjort på länge, jag skrattade så jag kiknade ibland. Och efter badet så har vi bara tagit det lugnt här hemma och ätit lite och så.
Jag saknar min lilla Fredrik, det är lite tomt utam honom. Men jag får var glad att jag har dom andra i huset.

Nej, schemat var inget jag hoppat högt över. Jag "jobbar" från 15-23 den här veckan, edna dagen jag är ledig är på söndag, och det känns tråkigt. Jag hade hoppats på att få åka hem på fredag, men icke. Får se om jag får åka hem på söndag då. Hoppas jag är ledig på Måndag.

Hm.. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0