100124

Fem månader kvar, sen är jag arton. Man kanske borde börja plugga på körkortet nu, det kanske är dags för det också. Inget jag alls ser fram emot, har nog mycket i skolan!
Skolan.. Det är praktik nu, fyra veckor i Sälen. Jag vet fortfarande ingenting om schemat, hur ofta jag kommer vara hemma, hur jag jobbar, vart jag jobbar? osv. det enda jag vet om sälen just nu är vart jag ska bo, och i vilket rum jag ska bo i, att jag kommer dela rum med Linda, dela hus med Lotta, Sofie, Julia och Mikaela. Ett vardagsrum, ett kök, två toaletter.. Ja, vi får väl samsas så gott det går. En ny bok måste köpas iaf!
Lotta är redan upp där just nu, och jagbörjar min resa till sälen klockan fyra idag. Vi får ta och mysa lite ikväll, med öppen eld kanske, och lite annat gott framför tvn. :)


praktikplasen, det nybyggda stället. Experium

Har än så länge packat ihop alla saker jag ska ha med mig idag, tog med mig saker redan i fredags. Men det är mer, mycket mer. Men jag är pigg i kroppen iaf, gick upp klockan nio imorse. Ska nog snart gåo ch väcka fredrik igen, så vi får lite mer tid tillasmmans innan jag åker. Ska även fixa fram ett kort på honom, som jag kan ha vid min sida av sängen. Och så ska jag hämta datorn hos mamma! Klockan är halv elva.. Kanske är dags för lite action nu då.. Hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0