100118

Sitter och försöker plugga. Gick bra ett tag, kunde koncentrera mig. Men nu verkar det ha tagit slut, fastnade som vanligt på någon blogg, hittade en shoppingsida eller något liknande.
Skolan idag har varit bra, glatt humör och mycket prat! Kom även hem med ett glatt humör, vilket är lite ovanligt om jag ska vara ärlig. Satt mig ganska omgående i bilen med fredde och åkte till Noret och blev som vanligt bjuden på mat. Alltid lika uppskattat!
Mat kostar pengar. Och pengar är vad hela världen handlar om. Pengar gör mig ännu mer "orolig" inför Sälen. Jag blir nog alltid lika nervös inför en praktik. Men jag gruvar mig nu, det kryper sakta men säkert fram i kroppen och jag känner hur hemskt det kommer kännas på söndag. Jaja, nog om det!

Känner för att släppa loss till lite musik eller gå och lägga mig och sova. Ska nog kanske lägga ner pluggandet och fortsätta på allvar i skolan imorgon. Kanske gå och borsta tänderna och krypa ner under täcket med den där hemska och gripande boken jag läser. Skadad, författare är Cathy Glass.

Nu ska jag ner och jävlas med Fredrik, kittlas lite kanske. heheheheheheheheheheeeee....
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0