100408

Kom hem från Noret för ungefär en timme sedan där jag som sagt spenderade natten med hundar och min lilla pojkvän som idag åkte till Stockholm. Även om jag själv sagt att det är nyttigt att vara ifrån sin partner så är det ändå drygt dom där timmarna när han ska åka och har åkt. Men nu är det lugnt igen, fast det skulle väl inte skada om han satt här bredvid mig..

Ska snart gå upp för trappan och slänga täcket över huvudet och sova. Först ska jag titta klart på programmet jag slänger blickar åt ibland, Fantastiska nöjen. Inte för att jag lyssnat på vad det handlar om men jag såg precis en man som höll på med en kniv och stack en nål eller något liknande genom armen, så jag funderar på att knäppa över på något annat.
Jag kan informera om att jag hatar nålar. Och vad förknippar man nålar med om inte sprutor? Och på den senaste tiden, det senaste året så har jag blivit rädd för sprutor. Dom är så obehagliga. Och mer än så tänker jag inte gå in på det, det ger mig bara rysningar när jag ska sitta här och tänka vad jag ska skriva om dom.

Ett par nya mysiga mjukisbyxor fick jag av min svärmor idag, svärfarsan Rune var nog med och betalade också och jag tackar dom för det. Jag tycker inte om att få saker och det vet dom, men dom verkar inte vilja låta bli. Jag tycker det är roligt, innerst inne. På något sätt.. Men jag klarar mig bra utan också. Men jag fick fina saker som dom köpt åt mig i Ullared. :)

Efter att ha varit hundvakt, vilket innebär att torka piss, få dom att göra som man vill, gå upp tidigt på morgonen så hoppas jag att jag får en god sömn inatt! Åh just det.. jag får inte glömma bort att säg aatt jag fick jätte fina rosor av Fredrik igår! jätte, jätte fina... <3 :)

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0