090927

Sitter och är förbannad över att mamma inte vill följa med mig och handla mat så jag kan få åka bil. nej, spelar ingen roll hur irriterad jag blir, jag får åka cykel. Och jag tänker ina duscha innan, jag ser ut som ett osminkat monter, men det gör inget.
Ska som sagt laga mat, till mannen som kommer om några timmar. Kyckling.. Mer då tro? Jag hade något på tankarna nyss men tappade den tanken tydligen. Sallad ska vara med iaf, nudlar kanske? Eller ris? Får ringa och fråga. Idag blir det en lugn dag, det är söndag!
Drömde idiotdrömmar inatt också, det är inte nyttigt att sova själv tror jag. Sofie Ilar höll på att bli ihjälslagen och ingen gjorde något. I nästa dröm ringde en tjej som heter Amanda (flatan ;)) till mig. Jag vet att jag stod i köket i skolan och lagade mat, pressade ner ett blomkålshuvud i en kastrull. Haha. Amanda påstod iaf att Idah var orolig för mig och mitt liv. Haha. Så ringde telefonen under kudden och jag vaknade.
Nu måste jag åka och handla, tjopp

Kommentarer
Postat av: Idah

Haha gumman då, ärligt talat så oroar jag mig inte alls. Du är så stark och du kan stå emot sådana konstiga människor. Men ifall du känner du känner att du har problem, tveka aldrig på att komma till mig gumman. Jag älskar dig gumman <3

2009-09-27 @ 15:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0