091028

En okej dag, tråkiga lektioner bara men det gick ändå. Hemma nu och ska ta et lugnt ikväll, se på tv och lägg mig tidigt. imorgon har vi en hel lång, en fruktansvärt lång dag i skolan. början nio och ska ha lunchservering, efter det har vi gymnasiemässa på kvällen, kul! så det blir en skoldag som säkert blir mer än tolv timmar, snacka om att man kommer vara trött sen! Hoppas på att dagen går fort och är rolig iaf.
På fredag kommer fredrik hem igen och just nu håller jag på och kryper ur skinnet av längtan. usch så tomt det blir. Känner bara för att ligga och mysa nu. Och juste! Fredriks mamma, min svärmor då, som man kallar det :), är i Ullared och storhandlar och har jag tur så kommer hon köpta med sig One tree hill-boxarna hem som jag får i julklapp av fredrik, min lilla baby! Då ska vi pressa OTH, yeye :) *nöjd* och jag får dom i förskott, wiewie. Frågan är bara vad jag ska köpa till honom då, men det får han själv hjälpa mig med. Han får säga vad jag ska köpa, haha. Jag gillar inte det där med julklappar... Men det vet väl alla redan.
Saknar Idah, har inte sett henne på länge nu, men det blir kanske en vända till helgen? :)

Nu ska jag försöka komma på andra tankar som inte handlar om fredrik och OTH. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0