091020

Redan den nummer 20 i kalendern för den här månaden. Uschja, vad åren går fort. Dags att börja göra nytta i livet snart, haha. Jag skulle vilja jobba på IKEA, japp.
October, det är en sån dyster månad ändå, rätt mysigt på morgonen när det är mörkt men vafan, så jobbig på något sätt. Och just nu känner jag att jag bara har kontiga minnen sen förra året den här månaden. Så då slutar jag skriva om october. Finns däremot en fin låt som helter october.. någonting.

Dagen idag har varit helt okej, seg morgon som vanligt, halvsov lite på bussen, hade en dryg samhällslektion men den var över rätt fort ändå tror jag, sen var jag fkatist med på idrotten efter många om och men, tvekade länge men gjorde ett bra val, det var faktist en lektion med mycket skratt så jag fick ont i magen. Bild var next på schemat och det var då bara en kladdig lektion, efter det prov i samhäll och det gick åt skogen men nu struntar jag i det där, jag orkar inte sitta och läsa något jag inte förstår mer.
Jag är trött på skolan, jag vet inte vad som hänt med mig, aldrig varit så trött på den och tyckt att den är så meningslös som nu. Jag tänker varje morgon att jag ska ligga kvar och gå upp och göra lite nytta senare på dagen istället, men det går inte det heller i längden. Frågan är bara vad jag ska göra för att det ska bli bättre..

Det där med att sluta röka går rätt bra tror jag, två ciggaretter om dagen nu.. Det blev tre igår, men idag så har jag än så länge bara rökt en. hoppas på att dom andra i skolan slutar röka också, kanske blir lite lättare då. :p
Jaja, nu ska jag sätta mig och göra en essä om en film, en filmrecension, I taket lyser stjärnorna, den ska jag gå över till Idah en vända. :):) Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0