091019

Börjar med att säga att helgen var toppen!
Fredagen var det myskväll för hela slanten, gjorde klart rummet och
höll på att frysa mig till döds i det kalla huset men
värmen steg till slut, film och så, great. Och somnade skönt, tack o lov.

Lördagen ringde klockan vid halv nio och även telefonen ringde,
dags att stiga upp ur sängen. Vidare iväg till Karlstad, IKEA.
Hade en super trevlig dag med massa skratt tillsammans med
fredrik och hans mamma. kom hem runt fem och gjorde oss
redo för att åka till Idah och Tobbe där vi spenderade
resten av kvällen. Massa skratt där med, naaaajs!

Igår hade jag och min man en filmdag,
idag åktre han igen. Onsdag nästa gång,
sen blir det inte förren nästa veckan någon dag
..som vi ses. usch, blir gråtfärdig varje gång.
jag hatar att säga hejdå och tänka på att någon
ska åka bort. tänk om det händer något? ne fy.

Avslutar det här inlägget med att säga att jag jag har en förmåga att irritera mig på två männikor, en flicka och en pojke. Det var ju intressant, nej. Men jag skriver det ändå. Jag kan irritera mig så mycket att jag vill spy på dom. Det var ju bra, toppen. Borde kanske göra det, det är dom värda båda två.

nu ska jag plugga inför samhällsprovet imorgon, faaan..
det är höst, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0