091015'

Sitter och tittar in i den här dataskärmen som vanligt, kollar tillbaka på bilder sen sommaren och även andra sommarlov sedan tidigare. jäklar vad jag saknar många. jag vill inte börja skriva upp dom allihop, men det blir aldrig att man träffar dom människorna längre. Som Mathias Bertils, vart tog han vägen? Och Julia Spett, hennes ser jag aldrig och det är hemskt faktist att det kan bli så. Jag nämner bara dom två, det finns massa fler. BM t.ex. jag saknar henne med, men det är inte så konstigt att kontakten svlanat där, vi ses aldrig mer och det pga att det är slut med kenny. Men jag saknar henne, och all hennes mat! Jag borde bli bättre själv, jag kan lika gärna gå upp dit själv någon dag när jag har tid över i Malung, hon har själv sagt att jag får det.. Men det blir inte att man gör det, man vill bara hem efter skolan. Jag hoppas att jag stöter på henne någon dag iaf.
Mer då, mer ska vi inte nämna. Jag orkar inte och har inte tid till att sitta här och tränka på människor jag saknar, jag ska se på Mammas pojkar som börjar om tio minuter istället. Snabbdusch först!

Däremot saknar jag min kära vän Idah, det var alldeles för länge sedan nu. Vi ses i helgen!
och min älskade baby då, saknar dig, kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0