091012

jag blir så förbannnaaaaaaaaaaaaaad. vad har du på hjärtat? eller ska du bara visa att du finns? isf så kan jag säga att jag vet redan att du finns. om jag gör. jag vill inte veta av dig, så låt bli eeeeeru gullig. :)
men ja, irriterad blir jag. töntigt kanske, men det skiter jag i. vissa människor behöver bara ge ett litet pip ifrån sig för att jag ska explodera. typ? känner så just nu iaf.
Sitter och lyssnar på radion, luktar fortfarande illa sen igår och ska därför ta en dusch snart. älskade, älskade, underbara baaaby kommer hem sen, över natten och jag älskar det! det var inte det roligaste att lägga sig och sova själv. lite pluggning måste göras, jappjapp. ska försöka.

saknar dig idah! jajajjajajajajaaaa, jag saknar dig!!!!

nej, nu är jag för irriterad för att skriva här, hej! :):):):):))::)):):):):):):):):):) :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0