091012'

Inte lika irriterad längre, men har inte fått något gjort idag. Var och satt upp väv i rummet på förmiddagen men efter det har jag bara suttit här med tummen i röven och inte gjort ett skit. Bara duschat, men det är väl en sak man gör varje dag. Nu snart ska jag ta tåget till Fredrik, inte för att han kommer hem riktigt än. Men tänkte diska och vika tvätt innan han dyker upp. Ikväll blir det lite myspys hoppas jag, vad vi nu ska ta och hitta på i det "tomma" huset.. Har förmodligen ingen dator vilket isf blir skönt! Och ingen tv inkopplad än, så det blir nog dvdfilm då kanske. Ja, det låter bra det. Måste packa lite saker innan jag sticker, så ska jag strax ta min halsduk och gå till station, hej och hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0