091011

Nytt inlägg, vet aldrig vad jag ska skriva men känner alltid för att skriva. Kanske därför alla inläggen blir så onintressanta, det kommer det här inlägget också bli. Så fredrik, om du ska klaga sen så läs inte längre än såhär. ;)
Proven förra veckan blev gjorda, iaf två. Klarade alkoholserveringen och hoppas på att det gick bra på psykologin. Samhällskunskapen försov jag mig på. Men löser det nästa vecka. helgen har varit lugn, i fredags rev vi tapeter, även lödag morgon. Någon tapetbit kvar, men inget har hänt i det rummet idag. Det har inte hänt mycket idag. Enda som hänt är att morgonen började med en pussade mun på kinden, en arm runt mig och några ord viskande i mitt öra, vet däremot inte vilka ord. "Halv 12" vet jag att Fredrik sa, och vad ploppar upp i huvudet då? Jo, att han snart skulle åka. Åka ifrån mig och vara borta i en vecka?.. Så där började några tårar, så har det varit gråt i halsen ungefär hela dagen sen. Jag gillar inte det här, när någon åker ifrån mig, och inte när han åker märkte jag nu. Usch så starkt det känns, och det känns inte bra. Jag blir bara orolig. Jag vill ha honom här, hela tiden. Jappjapp. Nu låter jag smörig så nu ger jag mig med det där.
Imorgon ska jag ta med mig min mamma så fixar vi lite med tapetseringen, kommer nog göra det hela veckan nu på förmiddagarna. Pluggning ska det bli också, måste måste. Förhoppningsvis får jag träffa Idah någon dag, det vet man aldrig. Kanske åka till henne någon dag? Varför inge egentligen.. om jag har tid. :)
Förövrigt kommer jag vänta på att få träffa fredrik igen. nu har jag känt doften av thai-mat för länge så nu blir det käk, lite pluggning kanske, annars tv. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0